
04/09/2019
Navnenyt uge 36
Få en update på seneste nyt om navne i bureaubranchen.
Et nyt bureau ser dagens lys inden for kundeoplevelser; et bureau udvider fra to til fem partnere; direktør til nyt oplevelsessted. Samt flere andre navnenyheder i bureau- og marketingbranchen.
PL & Partners udvider ejerkredsen
De to stiftere Mads Paaskesen og Kristian Larsen tager tre nye partnere ind i bureauet. Det er Nicklas Meyer, Nikolaj Skouv Pedersen og Thomas Bagge Olesen. Nicklas har været på bureauet siden 2017, hvor han startede som digital account manager. Det seneste år har han været COO.
Nikolaj Skouv Pedersen startede også i 2017 som junior paid social specialist og har det seneste år været CPO og har dermed ansvar for produkt og kvalitet. Mens Thomas Bagge Olesen har været bestyrelsesformand for bureauet siden 2017.
Marketingmand tilbyder abonnement på kundetilfredshed
Sven Michelsen har i lang årrække arbejdet med CRM, kundetilfredshed og kundeoplevelser. Nu går han selvstændig med bureauet Customizer.dk, hvor han tilbyder Customer eXperience as a Service, dvs. en virksomhed kan købe ekspertydelser inden for kundetilfredshed i et vist antal timer om måneden.
Operate ansætter to activationspecialister
Anita Lykke Fetterlein Klausen og Frederick S. K. Larsen er begge ansat hos Operate som activationspecialister med fokus på digital kommunikation og sociale medier.
Anita er uddannet med speciale i neuromarketing og kommer fra en stilling som head of social og kampagneleder i Bolius. Her har hun de sidste 4 år arbejdet med udviklingen af sociale medier og kampagner. Sideløbende har hun været aktiv med sin egen virksomhed, som har fokus på at undervise og rådgive i neuromarketing. Anita udgiver podcasten Digitale Tanker og er medforfatter til bl.a. Grundbogen i digital markedsføring samt Pas på mig! Jeg er ny i branchen. Desuden sidder Anita Lykke Fetterlein Klausen i e-mærkets advisory board.
Frederick S. K. Larsen har læst film- og medievidenskab på Københavns Universitet med en tillægsuddannelse i journalistisk formidling. Han har de seneste år arbejdet hos Viasat og Danmarks Radio, hvor han har haft fokus på at hæve den digitale tilstedeværelse og sikre et bedre samspil mellem flowmedier (TV og Radio), web og de sociale medier. Hos Operate skal han bruge sin viden omkring sociale medier og samspil mellem platforme til at rådgive kunder om, hvordan de opnår en sammenhængende og stærk kommunikationsstrategi.
Zangenberg & Partners får ny CCO
Bureauet udvider ledelsen som en del af dets vækstplan, og Sami Wolffsen Akray er derfor ansat som ny CCO og er ny partner. Sami kommer fra Timeflies og har tidligere været en årrække hos Lyreco som CMO.
Projektleder til Pentia
Katarina Odsbjerg er startet hos Pentias Aarhus-kontor som projektleder. Hun kommer fra s360, hvor hun var client manager, og tidligere har hun været ansat hos bl.a. Highlight Reklamebureau, KEA og i en længere årrække hos Goodwill. Hun er uddannet master of arts i skandinaviske sprog og litteratur.
Better Banners har ansat digital client manager
Anders Hartzberg er kommet til Better Banners efter knap fire år hos Jysk Fynske Medier og knap to år hos Jyllands-Posten.
Fra Hjaltelin Stahl & Co til Børnecancerfonden
Thilde Egvang Block er startet hos Børnecancerfonden som customer relationship management consultant. Hun kommer fra et job som head of CX hos Hjaltelin Stahl & Co, og før det var hun hos Advice som UX-rådgiver.
Nyt oplevelsessted ansætter direktør
Glow Gardens er et nyt oplevelsessted i Odense, der har hovedkontor i Canada. Man har netop ansat Eva Egebjerg Pasgaard som direktør. Hun skal opbygge organisationen og brede konceptet ud i Danmark og Europa samt udvikle det kommercielle og strategiske arbejde.
Grohe ansætter kommunikationschef
Berit Adler Olsen er startet i et barselsvikariat hos Grohe med titel af communication manager og ansvaret dækker Norden og de baltiske lande. Berit kommer fra Kindly, hvor hun var projektleder, og tidligere har hun været ansat hos AFA JCDecaux, Klean og Dansk Reklame Film. Berit er cand.it i digital design & communication.
Ex-pressechef for Inger Støjberg til Danske Maritime
Mia Tang er ny presse- og kommunikationschef hos Danske Maritime. Hun kommer senest fra Lindskov Communiation, hvor hun var senior manager. Fra 2015-2018 var hun presse- og kommunikationschef i Udlændinge- og Integrationsministeriet.
To nyansættelser hos Intermail
Jesper Vagtel Johansen er startet hos Intermail som director, digital solutions og skal hjælpe kunder med at styre kunderejsen på tværs af kanaler og teknologier. Jesper kommer fra Core Copenhagen, hvor han var kommerciel chef. Samtidig er Dennis Herlev Vældegaard ansat som projektleder. Han kommer fra en lignende stilling hos Raffinaderiet og har tidligere været hos Mindshare og Cool Gray.
Marketingchef til Rackbuddy
Lone Lundbæk Kindberg er ny head of marketing & sales Europe hos Rackbuddy. Hun kommer fra Ebay, hvor hun var BtB marketing manager. Tidligere har hun været hos Interdan Biler, PerPR og Huset Markedsføring.
Relaterede artikler


Navnenyt uge 50 2022
Nye medarbejdere til Roskilde Festival, Oak Digital, Ebiquity, Raundahl & Moesby, Audika, Forét, TicTac Learn Group, FDM, Adobe, Have Kommunikation & PR, Effector Ikano Bolig, otte forfremmelser og en ansættelse hos Obsidian Digital, Everland udvider bestyrelsen og to kreative brødre går sammen.

Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM