12/12/2022
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter
Tekstlinjens to fagansvarlige – Clara Prior-Knock, creative director på Uncle Grey, og Katrine Jo Madsen, creative director på Ogilvy – sætter ord og navne på godt en håndfuld af de bedste skrivere.
Nyt bilmærke vælger ungt bureau
Klodens største producent af elbiler, BYD, kører nu ind i Danmark. Den danske importør er gået ungt til værks – men ikke langt – i sit valg af lanceringsbureau.
Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA
Elselskabet EWII udstiller i en større kampagne sammen med Mediacom Beyond Advertising ”det absurde i den statslige vinterpakke”.
Se filmene her og læs artiklen
13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards
Fagpressens globale pris til annoncører og bureauer anerkendte et par danske kreative guldårer. Læg dertil en solid portion sølv og bronze. Se listen over ædelt metal her.
Kreativt benspænd med stor virkning
Shu-bi-dua har ikke tilladt sin mest populære sang brugt i en kampagne – ikke før nu. En film af Thomas Torp og Christian Bonke får voksne til at melde som mentorer for børn i udsatte positioner.
Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau
TV 2 Creative lever flot op til sit navn ved at levere awardvindende kreativitet. Chaga Signe Bruun er creative director og sætter her ord på både enheden og sin egen rolle.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM