30/11/2022
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne
Hyldesten til effekt og kreativitet er tilbage – nu som Effie Awards Denmark. I denne første udgave uddelte juryen 30 guld, sølv og bronze. Se vinderlisten og bureaulisten her.
Årets MyImage analyse slår ny rekord
Næsten 1000 marketingansvarlige har afleveret deres vurderinger til den analyse, der bliver offentliggjort til januar.
Intermail overtager digitalbureau
Aktiviteterne og fire medarbejdere fra Behavior CPH bliver nu en del af Intermail, som ikke har planer om at stoppe indkøb.
Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer
Toms Gruppens Anthon Berg-brand indgår et strategisk samarbejde med bureaunetværket by The Network, som skal understøtte brandets internationale ambitioner.
Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte
”Tarzan-syndromet” bliver udfordret i en ny kampagne. Rigtige helte slæber sig nemlig ikke på arbejde, når de er syge: De bliver hjemme. Og får deres egen film ...
Musikvideo skal få unge til at vælge STX
Kampagnen hedder STX 326, og tallet er til for at vise de unge, at man ikke behøver at vælge retning i livet, for der er mindst 326 muligheder for uddannelse efterfølgende. Aalborg-bureau står bag kampagnen og københavnsk produktionsselskab er produceret videoen. Se den her.
Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne
Culture Works og NoWonder står bag kampagne for sædbanken Cryos. Se filmene her.
Sådan kan bureauer finde freelance fotografer
Tre unge fyre har stiftet en onlineplatform, der forbinder bureauer med freelance foto- og videografer.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM