
07/09/2020
Bureaunyt uge 37
Novicell åbner kontor i Amsterdam, to Kolding-bureauer fusionerer, et eventbureau fylder 10 år mens et andet skifter navn.
Novicell åbner kontor i Amsterdam
Med åbningen af et kontor i Amsterdam, er Aarhus-bureauet Novicell nu repræsenteret i fem europæiske lande.
Baggrunden for åbningen af endnu et europæisk kontor er ønsket om at vækste internationalt.
Den nye partnerkreds kommer til at bestå af adm.dir. Brian Stein, oprindeligt Adtention samt Dennis Frederiksen og Jesper Kaae, begge oprindeligt fra Webstarters.
Bureau skifter navn
Fra 1. september ændrede bureauet Eventive navn til Momentchp. Årsagen til navneskiftet er at man har bevæget sig fra at være et traditionelt eventbureau til i dag at være et bureau, der tilbyder en bredere palette af kompetencer og som betegner sig selv som et interaktionsbureau.
"Events betyder jo egentligt blot begivenhed. Vi tager skridtet videre. En positiv begivenhed består jo af en række af stærke øjeblikke og mange positive øjeblikke skaber moment. Vi vil udfordre os selv og skabe brand activation. Vores tro er at kommunikation uden evnen til skabe aktivering intet formål
har," skriver bureauet i en pressemeddelelse.
Phoenix Design Aid hædret for bæredygtighedsrapportering
Phoenix Design Aid er sammen med fire andre små og mellemstore virksomheder kommet på Global Compact Network Denmark og FSR – danske revisorers SMV COP-liste 2020 over virksomhedsrapporter, der udmærker sig i forhold til bæredygtighedsrapportering.
10 års fødselsdag til eventbureau
Med 23 ansatte og tre partnere fylder Eventually 10 år. Bureauet har hovedkvarter i København, og arbejder for kunder som Pandora, Nokia, VMware, Lundbeck, Novo Nordisk og B&O. Partnerne er Olivier Du Pasquier, Christian Østerkilde og Rikke Nordentoft Damborg.
Relaterede artikler


Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.

Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.

Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM