17/01/2023
Bureaunyt uge 3 2023
Her er bureauerne med de mest tilfredse kunder. Tronskifte: Carat og OMD har byttet plads. Historisk skifte: Se, hvem der har overtaget de digitale bureauers imagetrone. 966 annoncører bedømmer reklamebureauer.
Her er bureauerne med de mest tilfredse kunder
Se også hvilke bureauer, der overperformer i årets udgave af MyImage Bureau
Tronskifte: Carat og OMD har byttet plads
I mange år har det været Carat og OMD, der har dystet om imagetronen i MyImage Bureau blandt mediabureauer. Nu har de igen byttet plads. Begge har desuden søsterbureauer, der gør sig stærkt bemærket.
Historisk skifte: Se, hvem der har overtaget de digitale bureauers imagetrone
9 gange i træk har det samme bureau toppet MyImage-analysen, når annoncørerne er blevet spurgt om de digitale bureauer. Men det blev ikke til et 10 års jubilæum.
966 annoncører bedømmer reklamebureauer
966 annoncører har deltaget i årets MyImage Bureau, og de efterlader ingen tvivl om hvilket reklamebureau, der lige nu står stærkest i deres bevidsthed.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM