09/06/2020
Bureaunyt uge 24
Nyt fra bureauverdenen. Læs bl.a. om kampagnen #FærøerneFindes, og Silvans konsolidering af budgetter hos OMD.
Færøsk kampagne lavet som drilleri – og fordi det var vigtigt
Færøerne blev ikke nævnt ved statministerens pressemøde d. 29. marts. Det gjorde Norge, Tyskland og Island til gengæld. Visit Faroe Islands svarer nu tilbage med en ny kampagne med navnet #FærøerneFindesFaktisk. Se den her.
Silvan samler budgetter hos OMD
Silvan konsoliderer sine marketing- og mediebudgetter hos mediebureauet OMD. Silvan og OMD er ikke nye for hinanden, men har de seneste to et halvt år arbejdet sammen om at omstille sig til den digitale virkelighed. Læs mere her.
Nyt brandunivers for Hanegal skal hylde pionerånden
Hanegal vil gerne udfordre det etablerede og gøre det muligt for danskerne at spise kød med sund fornuft. Og det skal et nyt brandunivers udviklet sammen med designbureauet Everland forsøge at opnå. Det nye design skal bygge videre på Hanegals pionerånd og skærpe brandpositionen. Læs mere her.
Tidligere marketingchef i Gyldendal stifter bureau
Tidligere marketingchef i Gyldendal Forlag Loa Brix har stiftet bureauet Connectyou sammen med iværksætter og fotograf Gitte Christensen. Det har fokus på purpose based marketing og ydelserne spænder fra strategisk rådgivning over content marketing til digital markedsføring og kampagner.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM