04/01/2022
Bureaunyt uge 1
Dansk bureau skal styre Santanders repositionering i Norden, og Rud Pedersen starter sundhedsøkonomisk analysevirksomhed.
Rud Pedersen starter sundhedsøkonomisk analysevirksomhed
Kommunikations- og PA-bureauet Rud Pedersen udvider forretningen med en ny analysevirksomhed udelukkende fokuseret på sundhedsøkonomi. Nordic Health Economics, som den selvstændige virksomhed hedder, kommer til at have hjemme i Aarhus og vil blive ledet af Lars Holger Ehlers, der hidtil har været professor ved Klinisk Institut på Aalborg Universitet og har haft sundhedsøkonomi som forskningsfelt. Ydelserne kommer til at være sundhedsøkonomiske analyser, forskning og evalueringer, og ifølge Lars Holger Ehlers holdes forskningen og det strategiske arbejde i Rud Pedersen separat.
Ifølge Martin Løntoft, der er bestyrelsesformand i Rud Pedersen, er markedet for sundhedsøkonomiske analyser i vækst, og man forventer, at efterspørgslen kommer til at fortsætte de kommende år.
"Sundhedssektoren udvikles og prioriteres hele tiden af beslutninger, hvor adgang til solid dokumentation af omkostning og effekt er afgørende for både virksomheder, myndigheder og samfundet som helhed. Med etableringen af Nordic Health Economics udvider Rud Pedersen vores rådgivningstilbud af sundhedskunderne til det økonomiske område og fortsætter mod mere specialiseret rådgivning," siger Martin Løntoft i en pressemeddelelse.
Dansk bureau skal styre Santanders repositionering i Norden
Santander Bank samlede i sommer mediabureauydelserne. Nu har man også valgt et bureau, der skal stå for en ny marketingstrategi i Norden. Det skal ske ud fra København.
Relaterede artikler
Bureaunyt uge 50 2022
To kreative direktører: Her er seks særlige tekst-talenter. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau, Nyt bilmærke vælger ungt bureau. Sarkastisk kampagne fra elselskab og MBA. 13 danske guld, sølv og bronze ved Epica Awards. Kreativt benspænd med stor virkning. Mød den kreative chef i Danmarks 6. mest prisvindende bureau.
Bureaunyt uge 48 2022
Premiere på dansk Effie: Her er vinderne. Årets MyImage analyse slår ny rekord. Intermail overtager digitalbureau. Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer. Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte. Musikvideo skal få unge til at vælge STX. Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne. Sådan kan bureauer finde freelance fotografer.
Bureaunyt uge 46 2022
Orchestra bliver 100 pct. medarbejderejet, Nørgård Mikkelsen indretter sig til vækst i København, Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne, amerikansk sushi-brand vælger dansk bureau, lille bureau bag kampagne med kendt håndboldstjerne, Filmskolen får ny visuel identitet, elever fik prisvinder-undervisning, Bilbasen-kampagne fra Partners, Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik, Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik, kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.
Er du blevet
Nysgerrig?
Vil du opdateres på, hvad der sker i bureaubranchen og Creative Club? Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Bureaubiz og få værdifulde indsigter og relevante arrangementer direkte på mailen.
En del af GRAKOM